Siema niedojebane kotlety. Jestem tu zajebiście nowy, sexy jak Pamela i wog?le cool (tak wiem, że łżę jak pies). Zresztą co to was kurwa ophodzi ? Dobra, od czego tu mam zaczoć moją zajebistą historię ? A no tak…
Było to jakieś parę miesiączek temu (tak, kobiecy termin miesiąca, ale jestem facetem, by nie było). Kurwa, tak zajebiście buduje tu napięcie, że pewnie zaraz popuścicie z wrażenia. Lepszy jestem od Rockiego. Dobra, bo zaraz dostaniecie wykurwa. Zaczynamy !!
Dzień był wprost bajecznie wykurwisty na kolejny melanż. Słońce piździło w okna, chmury gdzieś pospierdalały i wog?le było wyjebiście (wiem, jestem laikiem w rzucaniu kurwami i innymi dyrdymałami, ale się staram). Na czym to ja ? A no tak - wynajęliśmy w miarę ładny domek (w kt?rym właściciel wybudował saunę i wstawił bilard). No i potem się kurwa zaczęło - jeden wpada z jakimś starym spirytem (coś po szwabsku pisało, chyba z NRD - Nietolerancyjna Republika Dupodajek albo to byłe państwo komunistyczne), ktoś tam ukradł Tequillę od starego, a ktoś tam przyni?sł jakiś bimber co wyglądał jak rozpuszczona sraka mojego kota (ciekawe skąd wiem jak m?j kot sra, nie ?). Og?lnie było tego tyle, że starczyłoby na niejeden melanż. Ale jak już chlejemy, to z pompą. Wiadomo jak to jest - chleje się, chleje, jest zajebiście, a tu nagle zapada ciemność jak w jakimś kiepskim horrorze. Ale nie będe opisywał jak to wygląda taka akcja, bo tu pewnie same weterany takich akcji siadają przed kompem, by pieprzyć głupoty na tym forum (a jednak ma jakąś funkcję, co jest dziwne). Potem… wiadomo, łeb napierdala, sucho w gardle jakbyś wypił ciężar?wę, a nie butelkę spiryta (ale i tak Sahara to przy tym była mała piaskownica) i obok… kumpel bardziej najebany i skacowany bardziej nisz ja (tak, to było możliwe, nie wiem jakim kurwa cudem).
- Patryk, wstawaj ! yjesz ? (Tak, to się nadaje do pierwszej dziesiątki najgłupszych pytań świata. Jak po chlańsku można żyć ? No można, ale na granicy)